5 Temmuz 2013 Cuma

Ninni de oğluma ninniiii...

Şöyle bi araştırdım da, eskiden ninnilerin çocukları uyutmak için söylendiği sanılıyordu "ki hoş bende öyle düşünürdüm", Oysa yeni araştırmalar ninnilerin çocukları eğitmek için söylendiğini ortaya koymuş. Ninniler, çocukların dil, zihinsel, duygusal, sosyal ve bedensel gelişimlerine oldukça önemli katkılar sağlıyormuş. Erken yaşlarda zihin gelişimine yardımcı olmakta, çocukta dilin ses özelliklerini keşfetme, sesleri tanıma, hece ve kelimeleri fark etme becerilerini geliştirmekteymiş. Böylece dinleme, konuşma ve okumaya alt yapı oluşturmaktaymış. İyi birşey yaptığımı biliyordum :P Şaka bi yana beni rahatlattığı da ayrı bi mevzu, evde yanlız olduğum zamanlarda sanırsınız bi ses yarışması için denemeler yapıyorum, konservatuvara hazırlanıyorum, öyle ezgisel, öyle nağmeli söylüyorum ki ninniyi, ipin ucunu kaçırıp Çınar'ı güldürdüğüm de oluyor :)) Herşey bi yana masal tadında ninnileri daha çok seviyorum, Çınar'ında merakla beni dinlediğini düşünüyorum çoğu zaman, nağmeden öyle merakla dinliyo gibi bakıyo olmasın yavrum :)) 

Youtube'da bulduğumuz bu kedili ninni favorimiz, belki sizde seversiniz :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder