22 Kasım 2013 Cuma

Magnolia Tarifi

Bu hafif mi hafif tatlıyı uzun zamandır görüyordum birçok yerde, fakat hiç denemek yada bir yerlerde yemek nasip olmadı. Dedim Cansel kalk ve dene! Sütlü tatlıları çok seviyorum açıkçası ve denemekten korkmuyorum. Hafif ve sütlü tatlı severlere şiddetle öneririm. Yapılışı da çok basit ve yaparken eğlendirici (tabi bana göre sıra şunda, sıra bunda kat kat :) Tadan sevdiklerim beğendi, sizinde sevdiklerinize beğendirebilmeniz dileğimle. Afiyet olsun.

Malzemeler:

1 lt.süt
1 su bard.toz şeker
3 çorba kaşığı nişasta (ben mısır nişastası kullandım)
2 çorba kaşığı un
2 adet yumurta sarısı (beyazlarını atmıyoruz sakın, içine biraz şeker koyup cildimize peeling yapıyoruz :)
1 paket vanilya
1 paket bebe bisküvisi
1 kutu krema
Fındık
2-3 muz ,yada mevsimine göre çilek, yada yada her ikiside :)

Yapılışı :
1- Tenceremize sütü ekleyip, içine şeker, nişasta, un, yumurta sarısı ve vanilyayı da ekleyip muhallebi kıvamına gelince kapatıp, soğumaya bırakıyoruz.
2- Soğuyan muhallebiye kremayı ekleyip blenderla karıştırıp pürüzsüz bir hale getiriyoruz.
3- Bebe bisküvilerini rondodan geçiriyoruz. Fındıkları dövüp bisküvi ile karıştırıyoruz.
4- Muzları dilimliyoruz.


 Kasenin en altına 1 yemek kaşığı kadar fındık karışımlı bebe bisküvisini koyup bastırıyoruz.(düz bir hal alması için) Üzerine biraz muhallebi döküyoruz. Bir kat Muz yada varsa,kullanmak istersek çilek döşüyoruz.
Tekrar muhallebi döküyoruz. En üstüne bebe bisküvili fındıklı karışımdan döküyoruz.
NOT: Buzdolabında en az 6 saat bekletmenizi tavsiye ederim, tadı oturuyor. Afiyetle :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder