6 Aralık 2013 Cuma

Mutfak Önlüğü Takımı diktim

Merhaba,

Bu kumaşı çok severek ve beğenerek aldım geçenlerde kendime mutfak takımı yapmak için, leke tutmayan kalınca bir kumaş. Fakat sonra çok sevdiğini bildiğimden ötürü tanıdığım bi ablama hediye olarak dikmek istedim. Üzerine pembe keçeden harfler kesip silikon tabancasıyla yapıştırdım. Tez zamandan kendime de dikmek istiyorum. Hatta masa örtüsüyle birlikte. Tanıdıklarım pembeyi ne kadar çok sevdiğimi bilirler. İçimi açan harika bir renk, bu kumaşta öyle. Evde günlük kullandığım bir mutfak önlüğünden kalıbını çıkardım. Kenarlarına aynı kumaştan kendim biye hazırladım.Eldiven ve tutkaç tamamen kafadan. Eldivenin ve tutkaçın içerisine kapitone elyaf koydum daha tok durması açısından. Şapkaysa artan kumaştan kafadan sallamam sonucu çıktı ortaya. Ben sevdim, umarım hediyenin sahibide sever. 








4 yorum:

  1. Teşekkür ederim, beğenmenize çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  2. Süperrr. çok eğlenceli bir önlük olmuş. bende yazacağım kendiminkine :) juliette mutfakta aklı hayat ışığında ;)

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle güzel söz oldu sizinkisi ;)

    YanıtlaSil