8 Mart 2014 Cumartesi

Çocukluğumun Kitabı Çocuk Kalbi

Çocukken ilkokul öğretmeninizin bütün sınıfa okuttuğu ve benimde okuyupta hafızamdan silinmeyen, bulunca da kendi kitaplığımda bulunmasını istediğim yer yer duygusal, hüzünlü, yer yer komik bulduğum çocukluğumun en güzel kitabı. Geçen gün kitapçıda denk geldiğimde hiç kaçırmamalıyım dedim.Yeğenime ve oğluma da okutmayı düşünüyorum. Tekrar okuyorum ve çocukluğumu anımsayıp hayatı sorguluyorum. Tüm ebeveynlerin çocuklarına okutmalarını tavsiye edebileceğim bir eser.

Bu arada güzel kupam English Home'dan. Öyle severek aldım ki...


2 yorum:

  1. Benim de çocukluğumun kitabı! Çok hoşuma gitti bu paylaşımınız. Bir de Şeker Portakalı ve onun devamı Vasconcelos'un diğer kitapları vardı. Ben de mi yeniden okusam acaba:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ne hoş :) Bu kitabı paylaşırken ve okurken aklıma 2. olarak da Şeker portakalı gelmedi değil hani, tekrar okuyasım geldi benim de şimdi :) Bulursanız mutlaka okuyun, zamane kitaplarından çok farklı. Sevgiler sizede..

    YanıtlaSil