24 Mart 2014 Pazartesi

Karman çorman bir hafta

Geldi yine bir pazartesi, yeni bir hafta, yeni umutlar, yeni başlangıçlar, herkes için mutlu bir hafta olmasını dilerim.
Geçen haftayı oldukça telaşlı, üzüntülü-sevinçli, karmakarışık duygularla dolu olarak tamamladım.Üzüntülü kısım Çınar'ın 18 ay aşısını olması sonrası, aşı yerinin inanılmaz ama inanılmaz derecede şişip, kırmızı-mor-kabarcıklı bir hal almasıydı. Hemen Medical Parktaki çocuk doktorumuza koştuk, acilen antibiyotik tedavisine başlamamız gerektiğini ve 3 gün sonra gördüğünde pek bir farklılık yoksa hastaneye yatırıp bir operasyon geçirmesi gerekeceğini söylemesi oldu. Ben tabi ayılıp bayıldım tüm bunları yaşarken, salya sümüğüm her zamanki gibi. Neyse ki uykusuz ve bol ağlamalı günlerin sonrası kolu indi ve çok hafif bir kızarıklık kaldı çok şükür.


Sevinçli olayımızsa eşimin kız kardeşinin yani bebişin (görümce ne yaa diyemiyorum onu ben :) sözüydü. Oldukça keyifli ve sakin bir geceydi, herkes uzun zamandır birbirini tanıyor gibiydi. Benm küçük yaramazım misafir çocuklarla hemen olmasada sonradan pek kaynaştı. Sofralalar kuruldu yemekler yendi herşey çok güzeldi, Allah tamamına erdirsin.





Asabi Çınar

Ve Pazar günü İzmir yine harika bir havaya sahipti. Adım atılacak yer yoktu diyebilirim Bostanlı Sahilinde. Usulca bir park bulup eğlenmeyi başardık.
Kurum kurum kurulan Çınar

Babasının kuzusu Çınar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder