4 Nisan 2014 Cuma

Çiçek bakmaya heves salan küçük kız..

Çınar'a hamileyken ne güzel çiçeklerim vardı oysa benim, hatta yazlığa gidipte, dönüşümüz birkaç gün uzayınca delirmiştim "benim çiçeklerim vaaarrr susuz kalacaklaaar" diye yırtınıyordum, öyle de bağlıyımdır hayatımdaki tüm canlılara. Fakaaaat, Çınar paşazadeleri büyüyüpte herşeye el uzatmaya başladıklarındandır, çiçek bakamaz oldum. Yolu yoluveriyor, yiyi yiyiveriyordu miniğim. Bahar geldi ya, her yer, her şey çiçeklendi ya, çoşuverdi içim birden, heves saldım yeniden. Pazardan "Sarı Nergis" aldım, bakalım açacak mı evimin gül bahçesinde?

Herkese mutlu bir haftasonu dileklerimle..


2 yorum:

  1. benimki de tomurcuklandı bakalım açınca paylaşıcam...çiçek açmasını bekleyen,küçük şeylerle mutlu olan bizler için ne büyük mutluluk...

    YanıtlaSil
  2. ne güzel yazmışsın aynen öyle :) bakalım ne zaman açacaklar.

    YanıtlaSil