24 Nisan 2014 Perşembe

Çok kolay Ekler Pasta Tarifi

Gözümde büyüttüğüm kadar yokmuş, kedi diliyle ilk defa bir şeyler yaptım itiraf ediyorum, korkuyormuşum ben ya kedi dilinden onu anladım :) Çokta basitmiş ki.. Öyle de güzel oldu kiiii, çokta hafif. Artık elimin altında olacak her an ve sıkıştığım bir anda hemen yapabileceğim bir tatlı oldu. Sevenler ve denemek isteyenler için hadi buyrun tarife ;)

Malzemeler:

1 paket kedidili bisküvi
2 su bardağı süt
Kedi dilini ıslamak içinde ayrıca 1 su bardağı süt
4 çorba kaşığı un
1 su bardağı şeker
1 paket vanilya
1 yemek kaşığı tereyağı
1 paket çikolata sosu


* Un, süt ve şekeri muhallebi kıvamına gelinceye kadar pişiriyoruz. Ocağı kapatınca vanilyayı ve tereyağını ekleyip blenderdan pürüzsüz olana kadar çırpıyoruz.
* Çikolata sosunu ayrı bir kapta tarifine göre pişiriyoruz.
* Ayrı bir çukur borcamı hazır ediyoruz. Islatmak için ayırdığımız 1 su bardağı sütü bir derin tabağa aktarıp, kedi dillerini hemen süte batırıp hızlıca borcama alıyoruz. (Uzun tutarsanız çok yumuşuyor ve eriyor) 1 ıslanmış kedidili,üzerine muhallebi, üzerine yine bir ıslanmış kedidili koyuyoruz.
* Üzerlerine çikolata sosunu gezdiriyoruz.

Hmmmm,missss :) Afiyet olsun.








4 yorum:

  1. aa çok pratikmiş bu çok teşekkürler paylaşım için :) ben hamurunu kendim hazırlıyordum bir de kedi dili bisküvi ile deneyeyim bakalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, daha pratik gibi gözüktüğü için bunu denemiştim bende..

      Sil
  2. Harika görünüyor, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizinkiler kadar olamaz sanırım, teşekkür ederim..

      Sil