30 Haziran 2014 Pazartesi

Kokoş terliği Yapımı - DIY

Uzun bir aradan sonra merhaba herkese.. Kaldığım yerden tüm hızla devam edeceğim inşallah. Sıkıldım bunaldım bu sıcaklardan pek birşeyler yapasım gelmiyordu açıkcası, neyse kendimi toparlanmaya davet ettim ;) Yeni bir uğraş buldum kendime hafta sonu. Severim süsü, kokoşluğu, inciyi bilen bilir. Gözüme pek sade gözüken parmak arası terliklerime can geldi valla. Yapımınıda kabaca anlatmaya çalıştım artık resimlerle olduğu kadar..

En kısa zamanda tekrar görüşmek üzere anacığım :)

KOKOŞ TERLİĞİ MALZEMELER

Listeye birde yapıstırıcı ekleyelim, unutmuşum.

Bir su bardağı yardımıyla oldukça fazla daireler kestim. 

Evet haklısınız çok dairesel gözükmüyorlar, ama tülü kesmek çok zor.. 

Yuvarlak tüllerimizi gelişi güzel katlayıp iğne iplik ile dikmeye başlıyorum.

İşin zor kısmı bitti bile.

Keçe ile iki tane kalp şablonu oluşturuyorum.

Ve inci boncukları üzerine yapıştırıyorum.

Bu kadaaaaar :)  Ooohh salına salına şıpıdık şıpıdık giyilsin.. :)


7 yorum:

  1. Ay guzel olmus valla guzel gunlerde giyin

    YanıtlaSil
  2. tesekkur ederim güzel yorumlarınz için )

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, öncelikle gerçekten çok güzel olmuş, ellerinize sağlık. :) Ancak benim yapımına dair birkaç sorum olacaktı. Tülleri gelişi güzel katlayarak dikiyoruz demişsiniz, tam olarak nasıl katladığınızı anlayamadım. Biraz daha açıklar mısınız? Sonrasında tülleri terliğe mi dikiyoruz yoksa tek tek terliğe dikerek mi gidiyoruz? Bir de yapıştırıcıyı keçeyi yapıştırırken mi kullanıyoruz? Şimdiden teşekkür ederim :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, teşekkür ederim begenmenize çok sevindim :) Tülleri gelişi güzel katlıyoruz evet, şöyle anlatayım daire şeklindeki tülü önce ikiye katlayın, sonra tekrar ikiye katlayın ve sivri olan ucundan iğneyi geçirip terliğe dolayarak dikin. Tülleri tek tek terliğe dikiyoruz böyle daha sağlam oluyor çünkü. Yapıştırıcıyı belirtmemişim şimdi farkettim bende, İnci boncukları kalp şeklindeki keçenin üzerine silikon yapıştırıcı ile yapıştırıyoruz. (silikon ile daha sağlam oluyor gerçekten tecrübeyle sabittir :) Umarım açıklayıcı olmuştur. Güle güle dikin, seve seve giyin inşallah :)

      Sil
  4. Oldukça ayrıntılı anlatmışsınız, şimdi yapmaya başladım ben de :) Bilgileriniz için çok teşekkür ederim, sayenizde çok güzel bir terliğim olacak :)

    YanıtlaSil