8 Temmuz 2014 Salı

Tabure Yenilemece Varan : 2

Geçen hafta döşemesini yeniledigim caaağnim taburemin ahsabini boyamam konusundaki israrlari es gecemedim ve yine koyuldum ise. 2 gündür bununla ugrasiyorum. Eee malum bir minik canavarim var evde, ancak bitebildi. Ama uğrastigima değdi sanırım, baktikca içim aciliyor, ohhh beyazin verdigi huzur, rahatlik ve guven duygusu baska hicbir renkte yok. Tamam tamam abarttim, birazda pembe de var canimm ;)

Güzel günler dilerim herkeze :)


Önce bir güzel zımparaladım.

3 kat beyaz ahsap boyası ve 2 kat su bazlı vernik uyguladım.





14 yorum:

  1. ohh mis ellerinde çiçek açmış tabure
    güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havva ablacigim ilk fikir senden gelmişti, cok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. çok güzel olmuş ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuş canım..Ellerine saglık..Beyaz yaa huzurr::)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkür ederım deryacım aynen huzur :)

      Sil
  4. ayy harika olmuş yaa güle güle oturun:)

    YanıtlaSil
  5. İşte şimdi çok daha güzel oldu.ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. Bayılırım böyle elinden her iş gelen kadınlara, çok güzel olmuş. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne guzel bir yorum bu boyle, aman efendım sizin kadar olamaz, tesekkurler :)

      Sil
  7. Bu kadar mı yakışır beyaz renk bir tabureye ellerine sağlık...muhteşem olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tskkr ederım, begenmenıze sevindim :)

      Sil