1 Ocak 2015 Perşembe

En kolayından cupcake yapımı.

Yeni yılın ilk gününden herkese merhaba :)

Sağlık, huzur, barış ve bereket dolu bir 2015 olsun herkeze..

Sabah sabah küçük prensim "anne keeeek " diye paçamda dolaşmaya başladı. Mini mini bir kuşum isterde annesi yapmaz mı :) En basitinden çarçabuk ne yapabilirim diye tarif defterimi şöyle bir karıştırdım. Ve zatı şahanelerini 25 dakikada pişirdim. Paylaşmak istedim sizlerlede, çocuklar çok seviyor bu cupcake - muffin çılgınlığını.

Kolay Cupcake Tarifi

2 yumurta
1 çay bardağı sıvıyağ
1,5 çay bardağı şeker
Yarım çay bardağı süt
3 çay bardağı un
1 paket vanilya 
1 paket kabartma tozu
Varsa damla çikolata yoksa herhangi bir çikolata

Bildiğimiz kek tarifi aslında ama daha az ölçülü. 180 derecede 25 dk.da pişti, pişip pişmediğini bir kürdan batırarak kontrol ettim, kürdana yapışmıyorsa pişmiş demektir. Biz içine minik minik çikolatalar kıyıp ekledik. Çokta güzel oldu.

Toplam 14 tane çıktı, yarım doldurdum ki kabardığında taşmasın.




Küçük adamım nasıl da mutlu :)


Ağız tadında mutlu günler, sevgiler :)



2 yorum:

  1. O küçük adamdaki nasıl bir mutluluktur öyle. O bakışla size daha neler yaptırır kimbilir? Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen öyle zaten tüm bu şahane sevimliliği yüzünden oluyor istekleri, cok tesekkur ederim :))

      Sil