5 Mart 2015 Perşembe

Tupperware melekleri, mutfak önlükleri :)

Selamlar, hayirli cumalar,

Bir hafta daha gecti gitti omrumuzden, yedik içtik, uyuduk uyandik, agladik güldük, sevdik, kızdık, mutlu olduk, sinirlendik. Ama hepsi geçti dimi, geride kaliyor her ne yasadiysak.  Geçen gün bir arkadasim facebookta şu yazıyı paylaşmış, hem güldüm hem de ne kadar da haklı dedim ve arada bir okumak için kaydettim.

"Bundan kırk sene sonra çoğumuz ölmüş, kalanımızda altına işiyor olacak. Çok da fazla dert edinmeye gerek yok yani..."

Yaaa...

O yüzden dert edinmeye başladığım her şey de, kısa bir süre sonra kendime gelip bunu tekrarlayacağım, bende işe yarıyor belki sizde de yarar :)

Gelelim neler yaptim bu hafta. Bir arkadaşım tupperware üyesi olmuş ve tanıtım yapacağı yerlerde kullanmak üzere benden önlük dikmemi istedi. Çok uğraştırdı beni ama sonunda bitti. Arılar, kelebekler, uğur böcekleri tamamen onun isteğiydi. Haydi bakalım dilerim uğur getirsin ;)









2 yorum:

  1. Çok güzeller ellerinize sağlık takipteyim bende bloguma beklerim :) http://gulumsetenhobiduragim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğenmenize cok sevindim, en kısa zamanda uğruyorum :)

      Sil