16 Nisan 2015 Perşembe

Hapşuruk tıksırık ve Romantik takı kutusu

Güneşli bir güne uyanmak ne kadar da güzel, çok özlemişim bu havaları. Evde durasım yok, ziv ziv gezmek istiyorum :)  

Havayı güzel bulduğum her gün bahçenin çimlerinde ayıla bayıla yattım, her gördüğüm çiçeği sevdim kokladım ve  kendimi sabah hapşurmaktan ve gözlerimin sulanmasından alıkoyamadım. Bahar alerjisi başladı yine.. Gerçi hiçbirşey yapmasam da her sene malum olan birşey.. Kriz şeklinde hapşırık, boğazda ağrı, gözlerin sulanması-yaşarması, burun tıkanıklığı-akıntısı, sürekli bir uyku ve yorgunluk hali. Yaşayanlar vardır mutlaka. Neyse allah beterinden korusun diyoruz ;)

Kuduruk ben :) bir süre önce yapmıştım bu romantik takı kutusunu. Unutmuşum paylaşmayı. Akşam gördüm. 
Kutunun rengi RICH marka Linen rengi. Üzerine ve içine dekupaj uyguladım. Alt kısmına silikon ile bir parça dantel, üzerine de hasır ip ile saç örgüsü örüp yapıştırdım. Ve bilimum süslemeler. 

hapşşşuuu!!! :( Sakin bir gün olsun lütfen, keza en ufak bir sorunla dahi uğraşmaya hiiiç halim yok...

Sevgiler :)


















6 yorum:

  1. Merhaba takipteyim tatlım bana da beklerim
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MERHABA, HOŞ GELDİNİZ, UĞRADIM BİLE, SEVGİLER :)

      Sil
  2. çok yaşaaa. aynı durum bende de var. :)
    Ben daha başlamadım takı kutularına :( ellerine sağlık çok kibar olmuş .

    YanıtlaSil
  3. çok şık olmuş dantel süsleme çok hoş blogunuzu severek izliyorum sevgiler...:))

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için, benden de sevgiler :)

    YanıtlaSil