7 Mayıs 2015 Perşembe

Konuşma balonları hazırlama

Merhaba,

Umarım iyisinizdir kısa bir süredir ortalarda yoktum, ufak bir seyahat yaptık. Gezdik tozduk eğlendik, iyi geldi.
Ufak bir diy projesi ile ilgili bir post hazırlamak istedim. Son dönemde çok moda olan şu konuşma balonlarını kuzenimin doğumunda kullanmak üzere kendim yaptım. PhotoScape programında hazırladım. Arka fonun rengini, yazıları, boyut ve renkleri, kullanacağım resimleri kendim seçip renkli olarak yazıcıdan çıktı aldım. Kalın bir kartona aynı boyutta kesip çıktımı yapıştırdım. Arkasına da marketlerde satılan  çöpşişlerden yapıştırdım aşağıda görüldüğü üzere. Siz istediğiniz herhangi bir yapıştırıcıyı kullanabilirsiniz. Ben elimde ne varsa onu kullandım. Sizde kendiniz hazırlayabilirsiniz.
Aşağıda birkaç örnek paylaştım. Umarım işinize yarar.

Kocaman sevgiler :)



PhotoScape programında boş bir sayfa açın.


Alt kısımda kırmızı ile işaretlediğim nesne-balon ifadesini  tıklayın. 

Ve kendi konuşma balonunuzu hazırlayıııın :)


























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder