10 Temmuz 2015 Cuma

Biraz da kendimi şımartmasamıydım?

Selamlar sevgiler,

Alev alev yanıp kavrulan bir İzmir var bu günlerde. Öylesine sıcak ki, buharlaşıp uçacağım neredeyse. Klimadan hoşlanmayan ben, vantilatörle aşk yaşıyorum doğrusu :) 

Vantilatörüm karşımda beni serinlete dursun, annemin "bu sıcakta battaniye mi örülür kızım" demelerine inat elimden düşürmediğim "crochet ripple blanket" battaniyemle, tepsilerimle-boyalarımla çok mutluyum.  (Battaniye bitince paylaşacağım)

Şöyle bir baktım ki mutfağıma, beni terk etmek üzere olan bir tanecik tepsim var, sen boya boya boya, kendini es geç. En sevdiğim renkler olan artık herkesin bildiği üzere pembe ve mint yeşili renklerinde iki tane boyadım kendime. Pembe kullanıldı, minti ise kıyamıyorum kullanmaya. 

Dekopajları beğenen olursa en altta ekliyorum, çıktı alabilir, isim yazılı olanaysa programda istediğiniz isim yada yazıları sizde benim gibi ekleyebilirsiniz.

Gününüz serin olsun :)  Kocaman sevgiler...























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder