11 Temmuz 2015 Cumartesi

Tatlı bir kardeşe hediyeler


Merhabalar,

Bugünkü paylaşımım tatlı mı tatlı, güzel mi güzel bir kardeşim için hazırladıklarım. Ahşap takı kutusu ve cam boyama kavanozlar. 

Beğeneceğini umuyorum Fulyacığımın, Benden küçük bir kız kardeşim olsaydı tıpkı Fulya gibi olurdu sanırım. Benzer çok ortak yanımız olduğundan diyorum. Belki de birlikteyken bu yüzden iyi anlaşıyoruzdur.

Bloger camiamın beğenilerine sunar, iyi günler diler kaçarım, zira bilgisayar başında oturamayacağım daha fazla, çünkü çok sıcaaaaaak :)















Şeffaf yazıları nasıl yaptığımı merak edenler için de fotoğraflayıp anlatmak isterim.
Baharat isimlerinin yazılı olduğu şekilde hobi marketlerde hazır satılan dekopajlar var. 
Bunlarda onlardan biri. Ben tuz ve şeker yapmak istedim fakat çay, kahve ve diğer tüm baharat adlarının yazılı olduğu kağıtlarda mevcut. 

İstediğiniz yazıyı makas ile kesip su dolu bir kabın içinde bir iki dk. bekletin. Kağıt önce kıvrılacak, sonra tekrar açılacak.



Daha sonra ıslanan kağıdı (alttaki beyaz kağıdı) nazikçe çekip, üzerinde incecik yazının olduğu jelatini objenizin üzerine oynatarak yapıştırın. (o kendisi yapışacaktır, yapıştırıcıya vs. gerek yok)



İşte olduuu..


Ardından istediğiniz bir dekopaj kağıdını dekopaj tutkalı ile objenize yapıştırın. Ve iki su bazlı vernik ile vernikleyin.




1 yorum:

  1. harika olmuş mor kutuya bayıldım sevdiğim renk dekupajı da güzelmiş çok cici olmuş kavanozlarda çok güzel ellerinize sağlık sevgiler...:))

    YanıtlaSil