17 Eylül 2015 Perşembe

Antin kuntin boyama işleri

Selam blog,
Seni bu ara instagram ile aldatıyorum itiraf etmeliyim. Ama yaz bitmek üzere evime döndüm yazlıktan, Çınar kreşe başladı, daha çok zaman ayırıcam söz ;)

Bir antin kuntin iş ile daha karşınızdayım. Aylardır çay kavanozu olmak için bekleyen bu caaanım kavanoz boyandı ve çay kavanozundan başka herşeye benzedi doğrusu. Napıyım saklamıyorum ki pembeyi ve cupcake desenini sevdiğimi.
Cam boyası ve ponpon fırçam ile 3 kat geçtim, 2 katta su bazlı vernik kullandım. Şaptı şeker oldu :) Kuşunu da kondurdum bilmem farkettiniz mi ;)

Ağız tadımızın yerinde olacağı mutlu günler dilerim, kocaman Sevgiler.










Resim pinterestten alıntıdır.

5 yorum:

  1. cansel Allah aşkına,hophoophop değiş tonton diyen,şekilden şekile giren bi kahramanı olan bi çizgi film vardı bizim zamanımızda sen bilmezsin,yaş durumundan diyorum:))
    eline sağlık,pembiş pembiş güle güle kullan çok şeker olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Havva ablacım gerçekten de bilmiyorum o kahramanı keşke bilseydim :) aynen dediğin gibi oldu yalnız :) beğenmene çok sevindim, güzel yorumun için de ayrıca teşekkür ederim, sana kocaman sarılırım :)

      Sil
  2. Çok şeker eline sağlık. Pembe pembe çok şirin güle güle kullan canım sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Şebnem beğenmene sevindim, benden de kocaman sevgiler :)

      Sil
  3. Harikaaaaa☺☺☺☺☺☺

    YanıtlaSil