15 Ekim 2015 Perşembe

Gazetelikten kitaplığa

Selamlar,

Hayat düzene girdi, Çınar okula, eş işe, anne günlük rutin işlerine geri döndü. Aylardır kafamda türlü tilkiler dönen fikirlerimin hangi birisinden başlayacağımı bilemiyorum. Ne yapsam nereden başlasam acaba? Fikir çok, icraat yavaş bende. Çınar'ın odasında, salonda, holde, mutfakta ve her yerdeki kitaplarını koymak için bir yer arıyordum. Raf mı yapsam, küçük bir kitaplık mı bilemedim. Derken elime bu gazetelik geçti. Şimdilik idare edebileceğimiz birşey olsun istedim, ileride çalışma masası ve kitaplık alacağız nasıl olsa. 
Dümdüz beyaza boyayıp, gemici dekupajıyla renklendirdim, üzerine de iki kat su bazlı vernik. Ta ta ta taaam, doldurduk kitapları içine, hatta kendisi topladı paşazadem :)
Gelsin sıradaki çalışmam.
Gününüz dününüzden güzel olsun,
Kocaman sevgiler  :)















4 yorum:

  1. klasik görünümden görsel şölene dönüşmüş . Eline sağlık. İyi ki okullar açıldı gelsin yeni projeler:))) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Şebnemcim iyi ki açıldı okullar :) beğenmene çok sevindim sevgiler benden de :)

      Sil
  2. çok çok beğendim,eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havva ablacığım teşekkür ederim, kocaman sevgiler :)

      Sil