9 Ekim 2015 Cuma

Taptap'a Ahşap tap(b)lo :)

Bir günde iki post mu, wuhhuuu :) Kaldığım yerden devam ediyorum tüm hızımla.

Kendimi alıkoyamıyorum birşeylerle uğraşmaktan. Gün 24 saat, bana yetmiyor yahuu. Uykuya yenik düşmesem, gece yarılarına kadar sürecek serüvenlerim. 

Benim candan tatlı bir Sevtap ablam var. Eşimin taktığı lakapla "Tap tap" Onun gençliğine benzettiğim bu güzel resimdeki madame'a her baktığımda ona hediye etmek için birşeyler yapmalıyım diyordum. 

Ahşapcıma gittiğimde bu ahşap tabloyu buldum ve hemen aldım. Gerisi ellerimle aşağıdaki tabloya dönüştü. 
Kendisi yazlıktan dönmediği için kızıyla gidip evine astık bile, geldiğinde şok olsun :)

Sevdiklerinizi şaşırtın, onlara değer verin, şımartın, hayat geriye alamayacağımız kadar hızlı akıyor.

Kocaman sevgiler :)


İlk katı turkuaz mavi ile boyadım, kuruduktan sonra tüm yüzeye mum sürdüm. ardından iki kat beyaz renk ile boyadım. O da kuruduktan sonra zımpara ile istediğim yerleri zımparaladım ve alttaki maviliklerin ortaya çıkmasını sağladım. 
Ardından resmimi istediğim yerlerinden kesip dekupaj tutkalı ile yapıştırdım. 
Yanlarına stancel ile rölyef pasta uyguladım. kuruyunca ikili çatlatma medyumu uyguladım.
Aralarına gümüş renk ile parmağımla hafifçe dokunuşlar yaptım. 
Ve son olarak iki kat su bazlı vernik uyguladım.












Bu şahane resim ve daha fazlasını toprak ve ahşap blogunda bulabilirsiniz. Mutlaka uğrayın, keza ben kendilerinin çalışmalarına hastayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder