11 Ekim 2015 Pazar

Zigzag Battaniye - Granny ripple blanket


Merhabalar,

Uzun zamandır bu rengarenk zigzag battaniyeden örmeyi planlıyordum. Fakat nasıl örüldüğünü bilmiyordum. Youtube sağolsun.
 Buradan  tıklayıp izleyebilirsiniz, anlatım çok güzel, biraz örgü bilgisine sahip olmamız yeterli olabiliyor anlamamız için. Ben 1 ayda tamamladım neredeyse. 
Renkler de bazıları elimde olanlardan, bazılarını da aldım. Gökkuşağı renkleri olmasını istedim. Bana inanılmaz canlılık veriyor baktıkça. Havalar hafif serinledi şimdi, akşamları alıyorum dizlerime ya da Çınar uyuyup kalırsa örtüyorum üstüne. 
Amaaan ne gerek var, parasını verir alırım her yerde çeşit çeşit renk renk battaniye satılıyor cümleleriyle o kadar çok karşılaştım ki, bunu anlamak istemeyene anlatabilmek çok zor.
"Bunu ben yaptım, ben ördüm" diyebilmek ve "severek" örebilmek harika bir duygu.
Hadi hanımlar sıyrılın kabuklarınızdan, silkelenin, illa ki battaniye örmek değil mesele, bir hobi edinin, yaşanılası zor dünyadan ve fani işlerden biraz uzak kalmak iyi gelecek bakın görün.

Barış içinde olacağımız, mutlu sağlıklı yarınlara, Sevgiyle kalın :)

Not: İpim kartopu flora, tığ numarası :4





2 yorum:

  1. Çok güzel olmuş, renkler de harika. Güle Güle Kulllanın

    YanıtlaSil